Thursday 28 June 2012

Hell-O World --'

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh! HAHAXD K hai , semuaaaa! Kita still ade kat sch nii. Sesta. Yep!Harini balik. Weehooo >< Kauorang taktahu apa aku buat kat rumah so keep the hell mouth shut. Ni nak story ni. 27th June 2012 <----- 2 months <3 HAHA. K agak sedihlahh jugak bila aku tunggu die balas surat aku tapi die tak balas. Hmm :/  TakpeII aku faham. Cewahhhhh. Ayat je lebihh. Btw, for about 2 months ni jugak lahh die dah bersabar dengan perangai aku yang macam ciba* ni okay? So, aku tabik dielahh, babe!  Aku tak pernah couple agak lama ahh, sebab orang lain taktahan dengan perangai aku ni. Aku tahu, perangai aku memang terok do! Takdapat disangkal lagilahh kan? Tapi, he's different. Die faham aku. No one can do that except for him. Terima kasih, terima kasih, terima kasih sebab faham aku, bro! Aku harap aku boleh buat macam tu jugak. I'm trying to get to know him deeply. Still, TRYING. Aku sayangggggggggggggggggggggggggggg dia sangatII. That's why macam susah sikit ahh nak lepaskan die :P Tapi, andainya satu hari nanti aku terpaksa melepaskan die, ape yang aku boleh buat? Ofc, lepaskan je die. Sebab aku tahu, kalau allah dah tentukan yang die jodoh aku, Allah akan pulangkan balik die dekat aku. And, I DO HOPE SO :') Jodoh dan ajal semuanya di tangan tuhan. Tapi, kalau kita berusaha, berdoa , meminta kepada- NYA, Insya-Allah, akan dimakbulkan (:  Betul tak, betul tak? Aku harap jugak yang relationship aku ni akan kekal sampai satu hari nanti aku dengan die akan SAH BERGELAR SUAMI ISTERI. Dan, dari saat itu, aku berjanji kepada Allah yang aku akan jaga die sehabis upaya aku. Itu janji aku ^^V Okay, until here then. Kbaii, readers. ILY, Biy (:

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete